Markkinointi Stilan tarjoamat SEO-palvelut varmistavat, että tehdään oikeita hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä oikeaan aikaan – järkevästi ja sinun yrityksellesi sopivalla tavalla. Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksesi sijoituksia hakukoneissa (yleisimmin Googlessa). Suomeksi sanottuna se tarkoittaa sitä, että verkkosivujesi sisältö löytyy niille, jotka hakevat yrityksesi palveluja, tuotteita tai muuta tietoa.
Joskus käy niin, että yritys on hankkinut uudet, hienot verkkosivut, mutta sivujen tekovaiheessa on unohtunut yksi tärkeimmistä asioista eli hakukoneoptimointi (= SEO eli search engine optimization). Pahimmassa tapauksessa sivuja ei löydy Googlesta.
Tämä voi johtua monesta asiasta: sisältöjä ei ole optimoitu ollenkaan haettujen avainsanojen mukaan tai sivustolla on jotain teknistä ongelmaa, joka estää sivuston löytymisen kokonaan.
Autan yritystäsi taklaamaan nämä ongelmat ja parantamaan verkkosivujesi näkyvyyttä Googlessa.
Haluatko tietää, miten hyvin yrityksesi löytyy Googlesta? Varaa aika ilmaiseen katselmukseen tästä.
Yleisesti ajatellaan, että hakukoneoptimointi on vain avainsanojen sijoittelua sivuille. Itse asiassa kyseessä on kymmeniä muitakin toimenpiteitä.
Avainsanat ovat kylläkin olennainen hakukoneoptimoinnin osa-alue, ja ilman oikeita – ja tutkittuja – avainsanoja ei verkkosivujen sisältöjen luomiselle ole kunnollista pohjaa.
SEO on kuitenkin paljon muuta kuin pelkkien sisältöjen viilaamista. Siihen kuuluu tärkeänä osana muun muassa verkkosivuston rakenteen ja käyttökokemuksen kehittäminen, ulkoiset linkitykset sekä monet tekniset asiat, kuten sivuston latausnopeuden optimointi.
Tutustu alta SEO-palvelujen esimerkkipaketteihin tai kysy lisätietoja tarpeeseesi sopivasta palvelusta.
SEO-startissa laitetaan sivustosi perusasiat kuntoon, kuten
Jos kyseessä on olemassa oleva sivusto, voidaan ennen tätä tehdä sivuston audit eli nykytilanteen analyysi, jotta tiedetään mitä toimenpiteitä on järkevää lähteä tekemään.
SEO-starttiin sisältyy seurantapalaveri 1 kk:n kuluttua.
Onko sivuillesi koskaan tehty avainsanatutkimusta? Avainsanatutkimus tehdään, jotta saadaan selville, mitkä ovat ne avainsanat, joilla potentiaalinen asiakkaasi hakee tuotteitasi tai palvelujasi.
Kun avainsanatutkimus on tehty, on helpompi siirtyä oikeanlaisten sisältöjen tuottamisen pariin.
Voit jatkaa työtä tämän jälkeen itsenäisesti tai antaa sisältöjen suunnittelun ja tekemisen minulle (kts. Sisältö-SEO).
Avainsanatutkimuksen hinta riippuu yrityksesi toimialasta ja kuinka monelle palvelulle/tuotteelle tutkimus tehdään.
Sisältöihin keskittyvä SEO-palvelu on tarkoitettu yritykselle, joka päivittää verkkosivujen sisältöjään tai haluaa panostaa uusien sisältöjen julkaisuun vaikkapa blogissa.
Sivustolle tehdään avainsanastrategia ja sisältösuunnitelma, jotka toimivat ohjenuorana tuleville sisällöille. Pohjana toimii avainsanatutkimus (erikseen hinnoiteltava palvelu).
Sopimuksesta riippuen työ voi olla kertaluontoinen suunnitelma tai jatkuva sisällöntuotannon sopimus.
Jos haluat ulkoistaa koko hakukoneoptimoinnin sisältöineen päivineen ja ymmärrät, että SEO-työ on tavoitteellista ja jatkuvaa tekemistä, tämä paketti on sinulle sopiva ratkaisu.
Jatkuva SEO -paketti sisältää sivuston auditoinnin, tarvittavien optimointitoimenpiteiden tekemisen tai niiden koordinoinnin, avainsanatutkimuksen, sisältöstrategian, sisältöjen tekemisen sekä seurannan ja kuukausittaisen raportoinnin. Tai täsmäiskuja johonkin valittuun aihepiiriin.
Jatkuvan SEOn minimikesto on 4 kk.
Tätä kutsutaan myös sanalla SEO-audit. Auditissa on tarkoitus selvittää, mikä on sivustosi kunto hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Auditiin kuuluu myös toimenpide-ehdotukset.
Kilpailija-analyysi tehdään usein nykytilanteen analysoinnin ja/tai avainsanatutkimuksen yhteydessä. Sen tarkoitus on selvittää mm., miten sivustosi sijoittuu hakukoneissa verrattuna kilpaileviin sivustoihin.
Avainsanatutkimuksella (tai hakusanatutkimuksella) tutkitaan avainsanoja ja niiden yhdistelmiä, jotka voisivat olla sopivia sinun liiketoiminnallesi. Tutkimuksessa selvitetään mm. avainsanojen hakumäärät, vaikeusaste ja kilpailutilanne.
Sivuston pitää olla rakenteeltaan sellainen, että se toimii SEOn näkökulmasta parhaiten. Rakenteen viilaukseen kuuluu mm., että sisällöstä tehdään helposti löydettävää, katsotaan että kaikki linkitykset toimivat, ja että urlit ovat oikeassa muodossa.
Hakukoneoptimoinnissa on kyse ennen kaikkea siitä, että tarjotaan käyttäjille sellaisia sisältöjä, jotka ovat heille hyödyllisiä ja vastaavat heidän tekemiään hakuja. Sisältöjen optimoinnissa on monia kikkoja, joita ammattitaitoinen SEO-tekijä osaa hyödyntää.
Korjataan asioita, jotka estävät sivustoasi sijoittumaan hakukoneissa ja katsotaan, ettei mikään ole rikki. Optimoidaan sivuston rakennetta ja latausnopeutta, tsekataan sivustokartat, poistetaan duplikaattisisällöt jne. Osa teknisestä SEOsta on koodarin hommaa.
Sivuston ulkopuolisia toimenpiteitä sanotaan off-page SEOksi, ja ne kasvattavat sivuston luotettavuutta. Backlinkit eli ne linkit, jotka johtavat muilta sivustoilta sinun sivustollesi, ovat tärkeässä roolissa, kuten se, mitä teet somessa ja löytyykö yritykseltäsi Google Business -profiilia.
Systemaattiseen SEO-työhön kuuluu tulosten seuranta ja raportointi. Minulle on kunnia-asia, että myös ymmärrät raportit - en siis koskaan anna pelkkää listaa sinulle vaan tuloksia käydään yhdessä läpi ja mietitään niiden pohjalta seuraavia steppejä.
Hakukoneoptimoinnin ymmärtäminen ja tuloksellinen tekeminen vaatii jatkuvaa osaamisen kehittämistä. SEO-ammattilaisena pyrin pysymään ajan hermolla hakukoneoptimoinnin uusista tuulista, jotta ammattitaito pysyy hyvässä terässä.
Google on pullollaan todella hyviä oppaita, joilla onnistut myös itse, jos jaksat olla tarpeeksi pitkäjänteinen ja opiskella uutta asiaa. Lue tästä helpot vinkit kotisivujen hakukoneoptimointiin.
Tarvittaessa voit ostaa minulta SEO-koulutuksen tai konsultointia, jolla pääset alkuun.
Ei ole niin pientä asiaa, etteikö kannattaisi ottaa yhteyttä minuun. Jutellaan, kuinka voin olla avuksi.
Jätä soittopyyntö tai viesti botin kautta 🤖
Markkinointi Stilan tarjoamat SEO-palvelut varmistavat, että tehdään oikeita hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä oikeaan aikaan – järkevästi ja sinun yrityksellesi sopivalla tavalla. Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksesi sijoituksia hakukoneissa (yleisimmin Googlessa). Suomeksi sanottuna se tarkoittaa sitä, että verkkosivujesi sisältö löytyy niille, jotka hakevat yrityksesi palveluja, tuotteita tai muuta tietoa.
Markkinointi Stilan tarjoamat SEO-palvelut varmistavat, että tehdään oikeita hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä oikeaan aikaan – järkevästi ja sinun yrityksellesi sopivalla tavalla. Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksesi sijoituksia hakukoneissa (yleisimmin Googlessa). Suomeksi sanottuna se tarkoittaa sitä, että verkkosivujesi sisältö löytyy niille, jotka hakevat yrityksesi palveluja, tuotteita tai muuta tietoa.
Joskus käy niin, että yritys on hankkinut uudet, hienot verkkosivut, mutta sivujen tekovaiheessa on unohtunut yksi tärkeimmistä asioista eli hakukoneoptimointi (= SEO eli search engine optimization). Pahimmassa tapauksessa sivuja ei löydy Googlesta.
Tämä voi johtua monesta asiasta: sisältöjä ei ole optimoitu ollenkaan haettujen avainsanojen mukaan tai sivustolla on jotain teknistä ongelmaa, joka estää sivuston löytymisen kokonaan.
Autan yritystäsi taklaamaan nämä ongelmat ja parantamaan verkkosivujesi näkyvyyttä Googlessa.
Haluatko tietää, miten hyvin yrityksesi löytyy Googlesta? Varaa aika ilmaiseen katselmukseen tästä.
Yleisesti ajatellaan, että hakukoneoptimointi on vain avainsanojen sijoittelua sivuille. Itse asiassa kyseessä on kymmeniä muitakin toimenpiteitä.
Avainsanat ovat kylläkin olennainen hakukoneoptimoinnin osa-alue, ja ilman oikeita – ja tutkittuja – avainsanoja ei verkkosivujen sisältöjen luomiselle ole kunnollista pohjaa.
SEO on kuitenkin paljon muuta kuin pelkkien sisältöjen viilaamista. Siihen kuuluu tärkeänä osana muun muassa verkkosivuston rakenteen ja käyttökokemuksen kehittäminen, ulkoiset linkitykset sekä monet tekniset asiat, kuten sivuston latausnopeuden optimointi.
Tutustu alta SEO-palvelujen esimerkkipaketteihin tai kysy lisätietoja tarpeeseesi sopivasta palvelusta.
SEO-startissa laitetaan sivustosi perusasiat kuntoon, kuten
Jos kyseessä on olemassa oleva sivusto, voidaan ennen tätä tehdä sivuston audit eli nykytilanteen analyysi, jotta tiedetään mitä toimenpiteitä on järkevää lähteä tekemään.
SEO-starttiin sisältyy seurantapalaveri 1 kk:n kuluttua.
Onko sivuillesi koskaan tehty avainsanatutkimusta? Avainsanatutkimus tehdään, jotta saadaan selville, mitkä ovat ne avainsanat, joilla potentiaalinen asiakkaasi hakee tuotteitasi tai palvelujasi.
Kun avainsanatutkimus on tehty, on helpompi siirtyä oikeanlaisten sisältöjen tuottamisen pariin.
Voit jatkaa työtä tämän jälkeen itsenäisesti tai antaa sisältöjen suunnittelun ja tekemisen minulle (kts. Sisältö-SEO).
Avainsanatutkimuksen hinta riippuu yrityksesi toimialasta ja kuinka monelle palvelulle/tuotteelle tutkimus tehdään.
Sisältöihin keskittyvä SEO-palvelu on tarkoitettu yritykselle, joka päivittää verkkosivujen sisältöjään tai haluaa panostaa uusien sisältöjen julkaisuun vaikkapa blogissa.
Sivustolle tehdään avainsanastrategia ja sisältösuunnitelma, jotka toimivat ohjenuorana tuleville sisällöille. Pohjana toimii avainsanatutkimus (erikseen hinnoiteltava palvelu).
Sopimuksesta riippuen työ voi olla kertaluontoinen suunnitelma tai jatkuva sisällöntuotannon sopimus.
Jos haluat ulkoistaa koko hakukoneoptimoinnin sisältöineen päivineen ja ymmärrät, että SEO-työ on tavoitteellista ja jatkuvaa tekemistä, tämä paketti on sinulle sopiva ratkaisu.
Jatkuva SEO -paketti sisältää sivuston auditoinnin, tarvittavien optimointitoimenpiteiden tekemisen tai niiden koordinoinnin, avainsanatutkimuksen, sisältöstrategian, sisältöjen tekemisen sekä seurannan ja kuukausittaisen raportoinnin. Tai täsmäiskuja johonkin valittuun aihepiiriin.
Jatkuvan SEOn minimikesto on 4 kk.
Tätä kutsutaan myös sanalla SEO-audit. Auditissa on tarkoitus selvittää, mikä on sivustosi kunto hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Auditiin kuuluu myös toimenpide-ehdotukset.
Kilpailija-analyysi tehdään usein nykytilanteen analysoinnin ja/tai avainsanatutkimuksen yhteydessä. Sen tarkoitus on selvittää mm., miten sivustosi sijoittuu hakukoneissa verrattuna kilpaileviin sivustoihin.
Avainsanatutkimuksella (tai hakusanatutkimuksella) tutkitaan avainsanoja ja niiden yhdistelmiä, jotka voisivat olla sopivia sinun liiketoiminnallesi. Tutkimuksessa selvitetään mm. avainsanojen hakumäärät, vaikeusaste ja kilpailutilanne.
Sivuston pitää olla rakenteeltaan sellainen, että se toimii SEOn näkökulmasta parhaiten. Rakenteen viilaukseen kuuluu mm., että sisällöstä tehdään helposti löydettävää, katsotaan että kaikki linkitykset toimivat, ja että urlit ovat oikeassa muodossa.
Hakukoneoptimoinnissa on kyse ennen kaikkea siitä, että tarjotaan käyttäjille sellaisia sisältöjä, jotka ovat heille hyödyllisiä ja vastaavat heidän tekemiään hakuja. Sisältöjen optimoinnissa on monia kikkoja, joita ammattitaitoinen SEO-tekijä osaa hyödyntää.
Korjataan asioita, jotka estävät sivustoasi sijoittumaan hakukoneissa ja katsotaan, ettei mikään ole rikki. Optimoidaan sivuston rakennetta ja latausnopeutta, tsekataan sivustokartat, poistetaan duplikaattisisällöt jne. Osa teknisestä SEOsta on koodarin hommaa.
Sivuston ulkopuolisia toimenpiteitä sanotaan off-page SEOksi, ja ne kasvattavat sivuston luotettavuutta. Backlinkit eli ne linkit, jotka johtavat muilta sivustoilta sinun sivustollesi, ovat tärkeässä roolissa, kuten se, mitä teet somessa ja löytyykö yritykseltäsi Google Business -profiilia.
Systemaattiseen SEO-työhön kuuluu tulosten seuranta ja raportointi. Minulle on kunnia-asia, että myös ymmärrät raportit - en siis koskaan anna pelkkää listaa sinulle vaan tuloksia käydään yhdessä läpi ja mietitään niiden pohjalta seuraavia steppejä.
Hakukoneoptimoinnin ymmärtäminen ja tuloksellinen tekeminen vaatii jatkuvaa osaamisen kehittämistä. SEO-ammattilaisena pyrin pysymään ajan hermolla hakukoneoptimoinnin uusista tuulista, jotta ammattitaito pysyy hyvässä terässä.
Google on pullollaan todella hyviä oppaita, joilla onnistut myös itse, jos jaksat olla tarpeeksi pitkäjänteinen ja opiskella uutta asiaa. Lue tästä helpot vinkit kotisivujen hakukoneoptimointiin.
Tarvittaessa voit ostaa minulta SEO-koulutuksen tai konsultointia, jolla pääset alkuun.
Ei ole niin pientä asiaa, etteikö kannattaisi ottaa yhteyttä minuun. Jutellaan, kuinka voin olla avuksi.
Jätä soittopyyntö tai viesti botin kautta 🤖
Markkinointi Stilan tarjoamat SEO-palvelut varmistavat, että tehdään oikeita hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä oikeaan aikaan – järkevästi ja sinun yrityksellesi sopivalla tavalla. Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksesi sijoituksia hakukoneissa (yleisimmin Googlessa). Suomeksi sanottuna se tarkoittaa sitä, että verkkosivujesi sisältö löytyy niille, jotka hakevat yrityksesi palveluja, tuotteita tai muuta tietoa.
Markkinointi Stilan tarjoamat SEO-palvelut varmistavat, että tehdään oikeita hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä oikeaan aikaan – järkevästi ja sinun yrityksellesi sopivalla tavalla. Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksesi sijoituksia hakukoneissa (yleisimmin Googlessa). Suomeksi sanottuna se tarkoittaa sitä, että verkkosivujesi sisältö löytyy niille, jotka hakevat yrityksesi palveluja, tuotteita tai muuta tietoa.
Joskus käy niin, että yritys on hankkinut uudet, hienot verkkosivut, mutta sivujen tekovaiheessa on unohtunut yksi tärkeimmistä asioista eli hakukoneoptimointi (= SEO eli search engine optimization). Pahimmassa tapauksessa sivuja ei löydy Googlesta.
Tämä voi johtua monesta asiasta: sisältöjä ei ole optimoitu ollenkaan haettujen avainsanojen mukaan tai sivustolla on jotain teknistä ongelmaa, joka estää sivuston löytymisen kokonaan.
Autan yritystäsi taklaamaan nämä ongelmat ja parantamaan verkkosivujesi näkyvyyttä Googlessa.
Haluatko tietää, miten hyvin yrityksesi löytyy Googlesta? Varaa aika ilmaiseen katselmukseen tästä.
Yleisesti ajatellaan, että hakukoneoptimointi on vain avainsanojen sijoittelua sivuille. Itse asiassa kyseessä on kymmeniä muitakin toimenpiteitä.
Avainsanat ovat kylläkin olennainen hakukoneoptimoinnin osa-alue, ja ilman oikeita – ja tutkittuja – avainsanoja ei verkkosivujen sisältöjen luomiselle ole kunnollista pohjaa.
SEO on kuitenkin paljon muuta kuin pelkkien sisältöjen viilaamista. Siihen kuuluu tärkeänä osana muun muassa verkkosivuston rakenteen ja käyttökokemuksen kehittäminen, ulkoiset linkitykset sekä monet tekniset asiat, kuten sivuston latausnopeuden optimointi.
Tutustu alta SEO-palvelujen esimerkkipaketteihin tai kysy lisätietoja tarpeeseesi sopivasta palvelusta.
SEO-startissa laitetaan sivustosi perusasiat kuntoon, kuten
Jos kyseessä on olemassa oleva sivusto, voidaan ennen tätä tehdä sivuston audit eli nykytilanteen analyysi, jotta tiedetään mitä toimenpiteitä on järkevää lähteä tekemään.
SEO-starttiin sisältyy seurantapalaveri 1 kk:n kuluttua.
Onko sivuillesi koskaan tehty avainsanatutkimusta? Avainsanatutkimus tehdään, jotta saadaan selville, mitkä ovat ne avainsanat, joilla potentiaalinen asiakkaasi hakee tuotteitasi tai palvelujasi.
Kun avainsanatutkimus on tehty, on helpompi siirtyä oikeanlaisten sisältöjen tuottamisen pariin.
Voit jatkaa työtä tämän jälkeen itsenäisesti tai antaa sisältöjen suunnittelun ja tekemisen minulle (kts. Sisältö-SEO).
Avainsanatutkimuksen hinta riippuu yrityksesi toimialasta ja kuinka monelle palvelulle/tuotteelle tutkimus tehdään.
Sisältöihin keskittyvä SEO-palvelu on tarkoitettu yritykselle, joka päivittää verkkosivujen sisältöjään tai haluaa panostaa uusien sisältöjen julkaisuun vaikkapa blogissa.
Sivustolle tehdään avainsanastrategia ja sisältösuunnitelma, jotka toimivat ohjenuorana tuleville sisällöille. Pohjana toimii avainsanatutkimus (erikseen hinnoiteltava palvelu).
Sopimuksesta riippuen työ voi olla kertaluontoinen suunnitelma tai jatkuva sisällöntuotannon sopimus.
Jos haluat ulkoistaa koko hakukoneoptimoinnin sisältöineen päivineen ja ymmärrät, että SEO-työ on tavoitteellista ja jatkuvaa tekemistä, tämä paketti on sinulle sopiva ratkaisu.
Jatkuva SEO -paketti sisältää sivuston auditoinnin, tarvittavien optimointitoimenpiteiden tekemisen tai niiden koordinoinnin, avainsanatutkimuksen, sisältöstrategian, sisältöjen tekemisen sekä seurannan ja kuukausittaisen raportoinnin. Tai täsmäiskuja johonkin valittuun aihepiiriin.
Jatkuvan SEOn minimikesto on 4 kk.
Tätä kutsutaan myös sanalla SEO-audit. Auditissa on tarkoitus selvittää, mikä on sivustosi kunto hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Auditiin kuuluu myös toimenpide-ehdotukset.
Kilpailija-analyysi tehdään usein nykytilanteen analysoinnin ja/tai avainsanatutkimuksen yhteydessä. Sen tarkoitus on selvittää mm., miten sivustosi sijoittuu hakukoneissa verrattuna kilpaileviin sivustoihin.
Avainsanatutkimuksella (tai hakusanatutkimuksella) tutkitaan avainsanoja ja niiden yhdistelmiä, jotka voisivat olla sopivia sinun liiketoiminnallesi. Tutkimuksessa selvitetään mm. avainsanojen hakumäärät, vaikeusaste ja kilpailutilanne.
Sivuston pitää olla rakenteeltaan sellainen, että se toimii SEOn näkökulmasta parhaiten. Rakenteen viilaukseen kuuluu mm., että sisällöstä tehdään helposti löydettävää, katsotaan että kaikki linkitykset toimivat, ja että urlit ovat oikeassa muodossa.
Hakukoneoptimoinnissa on kyse ennen kaikkea siitä, että tarjotaan käyttäjille sellaisia sisältöjä, jotka ovat heille hyödyllisiä ja vastaavat heidän tekemiään hakuja. Sisältöjen optimoinnissa on monia kikkoja, joita ammattitaitoinen SEO-tekijä osaa hyödyntää.
Korjataan asioita, jotka estävät sivustoasi sijoittumaan hakukoneissa ja katsotaan, ettei mikään ole rikki. Optimoidaan sivuston rakennetta ja latausnopeutta, tsekataan sivustokartat, poistetaan duplikaattisisällöt jne. Osa teknisestä SEOsta on koodarin hommaa.
Sivuston ulkopuolisia toimenpiteitä sanotaan off-page SEOksi, ja ne kasvattavat sivuston luotettavuutta. Backlinkit eli ne linkit, jotka johtavat muilta sivustoilta sinun sivustollesi, ovat tärkeässä roolissa, kuten se, mitä teet somessa ja löytyykö yritykseltäsi Google Business -profiilia.
Systemaattiseen SEO-työhön kuuluu tulosten seuranta ja raportointi. Minulle on kunnia-asia, että myös ymmärrät raportit - en siis koskaan anna pelkkää listaa sinulle vaan tuloksia käydään yhdessä läpi ja mietitään niiden pohjalta seuraavia steppejä.
Hakukoneoptimoinnin ymmärtäminen ja tuloksellinen tekeminen vaatii jatkuvaa osaamisen kehittämistä. SEO-ammattilaisena pyrin pysymään ajan hermolla hakukoneoptimoinnin uusista tuulista, jotta ammattitaito pysyy hyvässä terässä.
Google on pullollaan todella hyviä oppaita, joilla onnistut myös itse, jos jaksat olla tarpeeksi pitkäjänteinen ja opiskella uutta asiaa. Lue tästä helpot vinkit kotisivujen hakukoneoptimointiin.
Tarvittaessa voit ostaa minulta SEO-koulutuksen tai konsultointia, jolla pääset alkuun.
Ei ole niin pientä asiaa, etteikö kannattaisi ottaa yhteyttä minuun. Jutellaan, kuinka voin olla avuksi.
Jätä soittopyyntö tai viesti botin kautta 🤖